Translate

środa, 3 kwietnia 2013

27# żal mi... żal...

nie no masakra.. wstać do szkoły okej.. ale widząc w szkole to po ubierane lalki, manekiny aż mi się rzygać zachciało. i co to niby ja nie umiem dobrać sobie stylu ? no sorry ale co może być nie fajnego w luźnych spodniach, bluzie i dunkach ? no co się pytam ! a te lafiryndy w szkole to ubierają się tak jakby kupowały bo im kazali i grozili karą śmierci .. jak można nosić legginsy tego w ogóle nie czaje.. jak można nosić koszule w spodniach a nie na wierzchu? moje oczy każdego dnia cierpią.. jak można nosić jakieś spodnie czy to legginsy w jakieś popierdolone wzorki ? panterke zrozumiem ale te z tą flagą amerykańską? jedna nogawka taka druga sraka.. no ludzie.. jesteście żałośni.. facetów już się nie czepiam... To już nawet starsze nauczycielki się lepiej ubierają od uczennic,.. i to liceum... jesteście kurwa żałosne , nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.. i to jeszcze mi jedna dziewczyna kiedyś się spytała czy to ja nie mam lustra w domu bo ubieram się jak bezdomna.. buahahhahaha a popatrz na siebie jak Ty wygladasz.. bo nie dość , że kolory się żrą jak pies z kotem to jeszcze po prostu jest chaos.. a ja co ? 2 kolory dominowały szary i niebieski.. jak zwykle.. i nic poza tym.. żadnych pieprzonych bransoletek, naszyjników, pierścionków po 10 na każdym palcu.. kolczyków, po 50 w jednym uchu.. no ludzieeeee jak tak można.. no ja rozumiem , że na te ciuchy nic się nie poradzi no bo będą produkowane czy tak czy tak.. ale przecież jakieś legginsy bardziej beda pasować do innej bluzki niż to co one sobie tam zakładają myśląc , że to jest ładne. a w rzeczywistości nie jest. Serio, dziewczyny, które to czytają nie wzorujcie się na koleżankach bo to są bezguścia. A same możecie stworzyć swój niepowtarzalny styl.. o !

___
a ja wracam do łóżka bo choroba mnie odwiedziła ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz