Translate

wtorek, 12 lutego 2013

8# vodka

I po studniowce .
Jakos tak nie mialam kiedy napisac ;p
w koncu sie zebralam ;p
w notka na nowym laptopie
troszke dziwnie sie tu pisze bo klawisze male ale ujdzie w tlumie :P
____
STUDNIOWKA
Bylo super ; D Wiekszosci nie pamietam.. a moze pamietam tylko sie nie chce przyznac ;p
nie bede tu kropka w kropke wszystkiego opowiadac ;p
Byl stres przy polonezie , lęk przed wywaleniem sie w obcasach , jednak bylo ok :D
Kilka razy sie zachwialam ; d kilka razy zgubilam krok ale jestem , zyje :D
Jedzenie tez bylo super, choc dziwnym trafem bylo go malo i malo jadlam wiekszosci pilam .
VODKE ;D
nikt sie nawet nie skapl ze kazdy cos mial , ale faktycznie kazdy cos mial .
I nasi kamerzysci takze z nami byli ; p
Nie wiadomo czemu mnie zawsze krecili xD a i tak na nich uwagi nie zwracalam .
Moze pozniej przy tancu pokazywalalm im glupie miny, daj boze by to wycieli :D
ale pewnie nie wytną xD
I wrocilam do domu kolo 4 :P
Rano suszylo mnie strasznie . Przespalam caly dzien i czuje sie swietnie ; D teraz tylko czekac na filmik ze studniowki ; D

_____________

a dzis , w zwiazku ze mam w koncu dostep na nowym lapku do kamerki bedzie dzis wizja z moja przyjaciolka przy piwie ;p mam nadzieje ze uda mi sie odpalic auto i pojade do sklepu po jakąś zagryche i jakąs popite . Niby to piwo ale nie zaszkodzi zapic soczkiem lub zagryzc jakims chipsem :P
niewazne .. na chwile terazniejsza nudze sie strasznie ; p
chyba wejde sobie na jakas stronke z grami i sobie pogram xD

czeeers !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz