Translate

czwartek, 31 stycznia 2013

5# jak ten czas się dłuży

Został tydzień do studniówki, chciałoby się żeby to minęło jak najszybciej i żeby wszystko było ok.. a tu się wszystko sypie.. Nie ma na mnie żadnej sukienki.. Będę miała pewnie operacje ;/
Jeeeezuu mój partner nie chce spróbować czegoś więcej tzw. partner na studniówkę bo chłopaka nie mam .
A chciałabym, oj chciałabym i to bardzo.. Lekcje jak lekcje już mnie wkurza ta szkoła chciałabym już te ferie ;d Mamy w szkole takie 3 dni na obchodzenie Walentynek. Będą puszczać w naszym radiu piosenki dla ukochanych i dedykacje , które sami złożymy.. Muszę tam iść i zadedykować jemu < 3 może to coś da.. :) Chciałoby się kurcze.. :P
Boli mnie to biodro ;/ A mówiłam matce żeby mi dała do przymierzania rozłorzyste sukienki a nie obcisłe ;/ bo ja nie chce obcisłych ;/ kurde ... zawsze musi być tak jak ona chce.. i teraz będziemy za Częstochowe jechać tylko po to by kupić inną sukienkę ; d no mam dość po prostu ; d i fajnie by było jakbyśmy jutro tańczyli bo chcę w końcu jego < 3 za rękę potrzymać choć przez chwilkę .. < 3  : (
wystarczy na dziś .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz