Translate

wtorek, 22 stycznia 2013

1# wstęp

Prowadzenie bloga ? Dla mnie bajka . Opowiadanie o tym co się wydarzyło , co mogłoby się wydarzyć i co nie powinno się wydarzyć a jednak los spłatał mi takiego figla i się wydarzyło . Chcąc nie chcąc zaczynam od nowa mając na swoim koncie już 5 blogów , które porzuciłam . Choć do jednego lub dwóch jeszcze powrócę .
Każdy blog powinien mieć jedną tematykę , stałą a nie kogel - mogel i pierdoły na każdej innej stronie . Więc wolę prowadzić 100 blogów a każdy schludnie pisany o oddzielnej tematyce .
Zakładam dziś bloga w którym będzie dla mnie ważne zobaczyć w życiu jak człowiek daje mi największe szczęście - uśmiech . Uśmiech osób , które nigdy tego uśmiechu nie doświadczyły.

Sądzę, że krótki wstęp. Chcę pozostać anonimowa. Bloga roześlę osobom , które docenią moje pisanie.
 Dziękuję za uwagę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz