Translate

sobota, 2 marca 2013

11# pifffffffko ! < 3

No i wzięłam się za matematykę . Nie zwątpiłam , ale z jednej lekcji nic nie pamiętam... ;/
A tu 2 miesiące .... i jeszcze nie napisałam pracy na mature o.o boże kiedy ja się wezmę... ?
Siedze sobie jak zwykle w tym samym miejscu i popijam pifffffko . Nie lubiłam piwa.. Aż kiedyś naszła mnie ochota na reedsa i był nowy smak , więc kupiłam i walę równo te puszki co weekend.. a nawet czasami w tygodniu :P
Zastanawiam się czy nie rozpowszechnić mojego bloga, bo ogólnie to jest kilka podglądaczy.. Ale co z tego , że to tylko na niektórych stronach i to nawet nikt znajomy... kiedyś to zrobię.. Może po maturze ;D
Wracam do picia.. tzw. degustacji piffffka . Tak tylko wpadłam na chwilkę żeby coś napisać :P
btw, jestem zła , że moja siostra na mnie gdzieś, że zaprosiła dziś pół rodziny a mnie ma no po prostu gdzieś ! Dzięki siostro, odwdzięczę się .. ;[

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz