Translate

piątek, 29 marca 2013

21# i'm not cute

I'm not this cute, cute little girl!
I'm not playing with that shit!
I'm more whatever girl
and exactly know what want from life
Ur makin' me LOL
U better get off ma way!
[ . . . ]
I'm more confident than I ever was!!
I'm more confident than U ever thought!!
Just let me be myself
U don't like me? I don't care!
Just let me do it my own way
U don't like it? I don't care!
___
stara piosenka ale jara .
dzięki niej odnalazłam siebie.
i nadal pragnę czerwonych włosów
i nadal pragnę kolczyka w wardze .
a mój tunel który miałam sobie zrobić musi poczekać
bo przez to rozpychanie ucha doszło do zakażenia :D

< 3

mam ochotę dziś trochę posmęcić.
może dlatego, że całą noc spać nie mogłam...
____
Did U think about me
When you were saying these words
I saw your face and I started to cry
You ask why
Coz I thought I forgot but I didn't
Thought I can wait till I see u again
I was okay but now I just can't
[ . . . ]
I heard your voice and i was scared more
U pissed me off you made me cry so hard
Don't know what's going on
feel like I'm fed up with that shit
Don't know what I'm supposed to say
Don't know what I'm supposed to say!!;/;/
___
ogólnie to do francji nie pojadę..
już się pogodziłam z tym faktem. 
nie mam tam gdzie mieszkać.
ale na wakacje owszem pojadę .
będę mieszkać w europie ale na pewno nie w Polsce.
już wiem gdzie.. jestem bystra i cwana załatwiłam sobie gdzie indziej.
I wystarczyła tylko jedna wiadomosc na fb i jedna odpowiedz "for sure" :D
___
Too little time
Or not enough dreams to make it
It's not too late to come back
To the place where I started to believe
even through I'm the last one
In one day or two
There won't be sense anymore
I'll have to live just with hope
No reason to believe
One day finally I
Will make it through
***
___
***

I'm no angel 
I can't ease your mind 
Moi, je suis belle 
But the hurtin kind, yes I am 
What you want from me 
I can't give to you 
Baby I'm not good you see 

I'm a hard ass baby 
I would drive you crazy 

Well it's so much better wid out ya 
You gotta live another way 
You outta know it's better wid out ya 
You know it's all I really have to say 

I'm stronger 
Than you' II ever know 
I no longer 
Have the need to show, what is so 
What you do to me 
I can't do to you 
baby I'm not good you see 

I'm a hard ass baby 
I would drive you crazy 

Well it's so much better wid out ya.....

_____________________________________
facet , który próbuje zmienić kobietę za wszelką cenę nigdy nie będzie dobrym mężem. Jeśli ona tak postanowiła, że zmieni to i to w swoim wyglądzie lub w zachowaniu to on tylko powinien jej pozwolić nawet jeśli mu się to nie podoba. Miłość podobno przezwycięży wszystko.. ale widać u niektórych ta funkcja nie działa i ja już tą funkcję odkryłam , że jej w ogóle nie ma! Nikt jej nie posiada.. Dlatego miłości nie ma.. FOREVER ALONE. Takie życie jest najlepsze.. Wiecznie sama, imprezy, alkohol .. no może w mniejszych ilościach.. bo więcej nie mogę,.. ;/ tęsknie za czasami , gdy jeździło się na imprezy piątek , sobota non stop czasami nawet w czwartek.. ach to były czasy.. wybawię się za wszystkie czasy. I bardzo się cieszę , że mogłam tak zajebiście zacząć mój 20 wiek :D czyli kontynuacja tego zanim męska płeć mi wszystko popsuła. Ale koledzy to całkiem inna sprawa.. z nimi nie chce zrywać kontaktu :)
___________________________________
That lady next 2 ma door
Said I'm a frustrated, growing teenager
She asked me if I have
Any emotional problems
And if I am
Trying to be rebel
I'm sorry dear lady
It's the way I am
U don't like me?
Then just fuck off!
She said that rudeness
Is making her heart beat stop!

U said It's not real
But U don't know me at all
How come I'm so fake to you?
Without your pressure I'd be different!

I'm tried of messing wid' that guy
God he is so hard
I'll never get to know him
Coz he's not the one that rly cares
I went to the doctor
He said I'm mental sick!
I went to my grandma
She said
Child give me a break
So I sat there just alone
And told myself
Hey U be proud coz Ur
Different than everybody else

_________________________________
wychowana na tych piosenkach teraz wiem jak idealnie opisują mnie !
ach dłuuuugi dziś blog.. i postanowiłam nie zawieszać go o nie !
niech czytają ludzie, niech czytają!
będę pisać codziennie... oczyściłam umysł i...
mogę znów normalnie funkcjonować..
wypiłam wczoraj "rozgrzeszenie" dało mi dużo do myślenia :D
wracam do bycia EMO , dobrze , że nie wyrzuciłam tych wszystkich bluzek i gadżetów. 
jest idealnie.. ;]
_______________________________

I don't know, why it is 
Life continues in the way it is 
I'm not sure, anymore 
What it is I think I'm asking for 

In the deepness of my mind 
I always knew this world's unkind 

I'm gonna do the things I know I always wanted too 
I'm gonna live my life the way I feel I wanna to 
And I know I'll never lose myself in who I am 
Nothing in this world could ever change me 

Everyday, feels the same 
Guess I'm tried of the same old game 
Deep inside, I need to show 
Which direction that I need to go 

In the deepness of my soul 
I always knew this world's cold 

na koniec, żeby życie miało smaczek..
dziękuję za uwagę..

jeszcze o mnie usłyszycie , w telewizji , w radiu.. ale
zmienie nazwisko i imię , żeby zawsze pozostać anonimowa..
lubię to !
talent trzeba rozwijać...

o i jeszcze tak na fajne wspomnienia..
http://www.tekstowo.pl/piosenka,enej,lili.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz