Translate

środa, 27 marca 2013

19# ech...

Zapeszyłam..
nic się nie sypie nic nie jest ok. Jest tak jak było.
Najwyraźniej nie jestem gotowa na żaden związek.
Chyba będę podążać tak jak robiłam to dotychczas czyli za tym, żeby być starą ciotką ;d
To mnie bardziej rajcuje niż jakiś związek..
Wiem, że teraz zraniłam wiele serc.. No ale ...
Wielkie SORRY !

______
coś się dzieję z moim organizmem..
Dziś ostatni dzień z moim NAŚCIE
zacznie się DZIEŚCIA ...
stara dupa ...
ogólnie to leże, raz siedzę, raz się śmieję raz mam focha..
i to nie przed okresem bo już jest po..
Widocznie nie mam jak się nacieszyć urodzinami to kombinuję z fazami nastroju..
A miałam sobie dzisiaj kupić jakiś sok z gumi jagód ale mi się nie bardzo chciało..
Nic mi się ostatnio nie chce..
Chyba faktycznie wyjadę stąd i nigdy nie wrócę..

* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz