Translate

poniedziałek, 11 marca 2013

13# dobrze wiesz, że tego nie chcę...

Poniedziałek.. Znienawidzony dzień przez większość Polaków.. Czuję się fatalnie. Ola jest chora i nie będzie jej jutro w szkole.. Także muszę się do jutra zaprawić.. Będę siedzieć na dworze w piżamie i czekać na zarazki :P Wiem, że to może doprowadzić do jakiejś groźnej choroby no ale sorry zawsze tak jest Oli nie ma to mnie też nie ma i już ! boli mnie prawa ręka jakbym miała zakwasy tylko od czego ? Jestem oburęczna ale większość roboty wykonuję prawą.. A teraz tak nagle boli.. Jakbym szczepionkę miała ;p
Ogólnie to pojawiła się nowa osoba w moim życiu. I sądzę , że będzie to tylko znajomość . Bo ja to starą ciotką będę :P jak moja mama mówi. W sumie mam 20 lat.. Ale fakt faktem jak byłam w gimnazjum to latałam za chłopakami jak 100 piorunów a teraz mi się uja chce . Idę zaraz spać bo nie mam na nic ochoty :P
__________________

TATUAŻE
w swoim życiu planuje zrobić 2 tatuaże. Jeden na nadgarstku - nie pochwale się jaki. A drugi na łopatce tylko nie wiem czy na prawej czy na lewej. Chcę sobie wytatuować pewną osobę , żeby już na zawsze była przy mnie mimo , że już nie może bo odeszła [*] . Moja mama nie akceptuje tatuaży, ale myślę , że gdyby zobaczyła to moje arcydzieło zmieniłaby zdanie :P Dlatego zrobię to na studiach xD haa żeby mamusia nie musiała mnie śledzić na każdym kroku :P

* * *
podsumowując ile osób łącznie czytało mojego bloga przez 3 miesiące. Jest ich: 98. To i tak dużo , ale zaokrąglijmy to do 100 nikt się nie obrazi ;)


tyle na dziś.. jestem mega śpiąca :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz