Translate

sobota, 30 marca 2013

23# porządki

Dziś porządki i odświeżanie starych , dobrych piosenek Ewy Farny. Oczywiście wklejam tylko teksty, które opisują mój stan umysłu.
***
Jak niebo z ziemią
My nie spotkamy się
Jak ogień i deszcz
Nie dobraliśmy się
Ale nie potrafię zła na Ciebie być
Jak Wenus i Mars
Jesteśmy z innych gwiazd
Ale nikt mnie nie dopełnia tak jak Ty
Proszę, nie zmieniajmy nic
___________________
Cicho jakby cały świat
Zgasił światło, poszedł spać
Mamy kłopot, Ty i ja
Jak słów odkryć smak
Między nami nuda, strach
Twego głosu wciąż mi brak
Do serca podchodzi mi lód

Nie tędy droga
Na pewno to wiem
Ta cisza zabiera Ci mnie...

Cisza rośnie dzień po dniu
Gaśnie ogień naszych słów
Zamiast bliżej dalej nam
Już dość tego mam
Chcę znów czytać z Twoich ust
To co myślisz do mnie mów
Do serca podchodzi mi lód
____________________
Od początku znów zacząć przebadać świat 
Po raz setny znów biegnę odpalam start 
Ciągle snuje, cicho czuję .
Tyle snów do spełnienia zostało im 
Chcę je spełnić, lecz wiem co przeszkadza mi 
Jestem pewna, że raz uda się .

Noc się zbliża powieki zamyka już 
Sen przybliża swe myśli jak anioł stróż
Dużo pragnę ,przyjmę skargę .
Można żalić się , płakać , przeklinać los
Krzyknę głośno wbrew wszystkim , że mam już dość 
Pokaż wiarę, pewność daję . 

Deszcz rozbarwi czerń.
Zaczyna nowy dzień .
On rozpromieni uśmiech , na który czekam .
Płacz już znika w oddali 
Oczy powiedzą mi: Thank You . 

Chcę ich poznać , przytulić , powiedzieć „hej” . 
Czarną skórę porównać do białej swej ,
Poznać piękno innej planety .
Każdy z nas czytał ,słyszał i wie jak jest .
Na okładkach śmierć z biedą zamienia się ,
I w pamięci szybko schodzi w cień .
****
to idealnie pasuje do mojego wyjazdu.. gdzie tak na prawde się wybieram i w jakim celu. Francja to tylko przykrywka.. Chociaż tam będę zawsze wracac z utęsknieniem ;)
****
Możesz pytać jak się mam,
ale to co wtedy powiem,
nie przyniesie żadnych słów,
które chcesz znać . 
Podróż nie rozgrzesza z win,
tam gdzie jadę pytań nie ma .
Tu masz swoją metę, ja mój start!

Jedno wiem,
gdy robię wszystkim wbrew,
że po to są marzenia.

Pragnę przeżyć każdy dzień
i do końca wyśnić noce.
Mam tysiące własnych spraw,
ale w oczach strach!
______
****
a to moja ulubiony piosenka < 3
****
Rzucamy tyle słów
Że nie uniesie wiatr
By echem o nich grać
Pal sześć...
Zwodzonych uczuć most
Po którym przyszło iść
I suchą stopą przejść
Na „cześć”
Czy do głuchych rozmów niesłownych
Szczęście nam dopisze
Znów treść ?

W tę przeklętą noc
Czekam na nadziei głos
Wiem, że przyjdzie taki czas
Gdy zawołasz mnie
I znów będę już tylko tam,
Tam gdzie ty...
Tam gdzie ty...

Ty mówisz – nie ma co...
Bo z tysiącami spraw
Do ładu musisz dojść
Więc idź!
Zwodzonych uczuć most
Na brzegach naszych serc
Podnosi w górę czas i ty...
Czy do białych kopert z daleka
Szczęście mi dopisze
Twój list?

W tę przeklętą noc
Czekam na nadziei głos
Wiem, że przyjdzie taki czas
Gdy zawołasz mnie
I znów będę już tylko tam,
Tam gdzie ty...
Tam gdzie ty...
_________________
dziękuję za skromną uwagę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz