Translate

czwartek, 28 marca 2013

20# bday .

Dlaczego uciekłam ?
Sama nie wiem, może dlatego, że zabolało mnie to, że usłyszałam "nie pasujemy do siebie" (czy coś w tym stylu). To na cholere mi lub Ci było to całe coś.. kurwa nie umiem się wysłowić...
Ja nie chcę mieć z wami wszystkimi nic wspólnego.. Tak, dobijacie mnie wszyscy po kolei.
Polacy to chujowa narodowość cieszę się  , że tylko tu mieszkam !
Za jakie grzechy ja tu muszę jeszcze sterczeć ?!
Nie zdaje matury. Wyjadę wcześniej..
Mam was wszystkich dość !

adieu . !
Je vais en France pour tous !



___
tak, zmarzła mi dupa. To kara za to , że złamałam kolejna zasade.. Nigdy ale to nigdy nie spotykać się z żadnym facetem.. Bo mówi "ja nie jestem taki jak inni" nie kurwa wcale.. ale zranić umiesz jak każdy.. bo jak każdy jesteś głupi ! bo jak każdy nie wiesz o co chodzi.. Jak już wczesniej mowilam , faceci to jakas przereklamowana jednostka.. jakby was tak wszystkich pozabijac to nikt by nie plakal bynajmniej ja!
A jak zaczna was zabijac to ja sie zglosze na ochotnika, zeby was wszystkich usunac z tej ziemi bo to wy wszystko psujecie... !


__
a jeszcze jedno, żałuje tego wczorajszego dnia. gdyby nic sie nie wydarzylo dzis nie mialabym takiego zwalonego humoru.. to tyle.. ale i tak żaluje tej znajomosci ; d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz