Translate

czwartek, 7 marca 2013

12 # leci, leci.. ptaszek !

Wiosna tuż, tuż .. < 3 Wczoraj i przedwczoraj było mega ciepło, już się nastawiłam na wiosenną kurtkę a tu dziś deszcz ... wrr i znowu zakładać ciężką zimową kurtkę :P Chociaż w sumie trzeba nadrobić grudniowe zaległości bo do pierwszego grudniowego śniegu chodziłam właśnie jeszcze w tej wiosennej kurtce.. Mam nadzieję, że nie będę w zimowej to kwietnia chodzić..
Kupiłam sobie ostatnio kfffiatka :P A w ogóle to moja koleżanka z ławki powiedziała mi , że kupiła sobie niebieskiego hiacynta. i mówi , że były jeszcze różowe i białe i kupiła taką czerwoną doniczkę w nowym sklepie. No to ja mówię też chcę :D Kupiłam sobie taką samą doniczkę jak ona tylko zieloną i różowego hiacynta. Ola ma o jeden dzień dłużej kwiatka a mi i tak już cały zakwitł już nawet pierwszego dnia jak go kupiłam :D śliczny jest :D a jak pachnie mrrrr :D Zawsze w moim pokoju kwiatki więdły a tu proszę, chyba się dorobiłam czystej duszy :D

______

studia :D
poruszam wątek , krótko , zwięźle i na temat.. Jak już sobie kiedyś bardzo dawno temu rozmyślałam , że na studia się przeprowadzam , nie będę już mieszkać w mojej wsi xD jestem z tego mega dumna i szczęśliwa.. Wreszcie zaznam spokoju.. A co do tego jak też sobie myślałam o tym , żeby zmienić swój image. Od 2 lat marzą mi się czerwone włosy jakie ma Saszan Sygitowicz choć waham się bo jej po kilku dniach robią się różowe a ich nie chce :P Zresztą mam czas :D No i zbieram kasę na przebicie wargi. W portfelu noszę ten kolczyk chyba do końca świata.. Też czerwony :P no i oczywiście przebicia ucha.. :D ze 4 razy ;p masakra..
tak wiele wymagam od swojego wyglądu..sprostam oczekiwaniom.. Nie zmienię się nigdy dla faceta ale dla samej siebie owszem. FOREVER ALONE < 333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz