Translate

sobota, 30 marca 2013

22# 400 wyświetleń!

no ładnie bijecie rekord wyświetleń :D ciekawe kto tak na prawdę czyta tego bloga? :D

co wczoraj robiłam hmm.. jakoś tak zapomniałam o przeszłości i bawiłam się ze znajomymi ;) ooo tak to było coś :D rano się budzę i .. "lol jak mnie suuuszy" :D
dzisiaj rano mama się pyta: "od kogo ty te kwiatki dostałaś" wow, dziwne ze dopiero tak późno spytała.. ja się nic nie odezwałam.. mama dalej drąży temat i mówię jej "to już zakończone" opowiedziałam jej wszystko i nic się nie odezwała.. wreszcie zgasiłam mamę xD
później mówi ty chyba faktycznie nigdy nie będziesz nikogo miała.. a ja mowie "brawo mamo nareszcie zauważyłaś jak mi zależy na samotności.." później po pół godzinie mówi "zadzwoń do niego , jedzcie gdzieś tak w domu siedzisz" a ja spojrzałam na nią , pukłam się w głowę i zaczęłam się śmiać :D
niby wszystko jej powiedziałam ale ona dalej widzi płomyczek nadziei a ja nie ! więc proszę tu nawet o mnie nie mysleć i mnie nie wspominać.. a co dopiero jego ;d

____
poświeciłam jaja.. jedno miałam żółto czerwone a drugie niebiesko zielone.. chciałam pokombinować z woskiem ale nic mi to nie dało.. z koronki tez mi nie wychodziło.. wiec namazałam kredka świecową jakieś wzorki i pokryłam farba.. ;p i wyszły.. brzydkie ale są xD
_____________________

One man's kiss can break the woman's life
Oscar Wilde

The only thing I regret in life is that I am not someone else.
Woody Allen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz