Translate

niedziela, 24 marca 2013

17# szczęście

No i jeden uśmiech zaliczony. Mój.

____
I teraz wiem , że a ni piwo, a ni vódka , a ni wino nie dają mi takiego szczerego prawdziwego uśmiechu..
Teraz dasz mi go TY. I to jest najważniejsze..

A najważniejsze jest to, ze muszę dziś skończyć pracę maturalną..
Muszę ją poskładać w całość i jeszcze napisać o przedmiocie. :D

__
podobno ludzie mający to i owo w uczuciach zaczynają postrzegać osobę darzącą uczuciem idealnie. Weźmy prosty przykład : moja przyjaciółka i jej były chłopak.
Chodziła z nim bo co.. Pierwsze wrażenie wszystko ok. Wystarczyło spotkać go z moim bratem i już wszystkie brudy wyszły na jaw bo przechylili kielicha.. Pięknie..
I co poznam jego z moim bratem i co.. będzie chciał z nim przechylić kielicha on będzie nie chciał i od razu powie "siostra daj se z nim spokój" . Jeśli tak ma wyglądać stwierdzanie czy się nadaje czy nie to ja dziękuje. Wole sama to sprawdzać :D


thx
.
.
.
< 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz